عطرهای فانتزی برای تعطیلات


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من در این وبسایت درباره خرید ممبر تلگرام و خرید ممبر فیک تلگرام خرید ممبر واقعی تلگرام خرید فالوور اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام و باربری آنلاین بارسی و به طور کلی برای دنیای دیجیتال صحبت میکنم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید محتوا و آدرس mcontent.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 32
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 109
:: بازدید ماه : 108
:: بازدید سال : 369
:: بازدید کلی : 1447

RSS

Powered By
loxblog.Com

عطرهای فانتزی برای تعطیلات
سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 16:55 | بازدید : 82 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

فصل تعطیلات زمان خوبی برای هدیه دادن عطر و بویی فانتزی به شخصی است - عطری که او را به مقصد دوردست می برد ، حتی اگر در جای خود پناه گرفته باشند ... و البته بخشی از هزینه ای که در فروشگاه های بزرگ دارند. با اسپریتس از mehrparfum.com سفر تعطیلات را هدیه دهید

شالیمار جشن شرقی است

Guerlain’s Shalimar برای نمایشگاهی در سال 1925 در پاریس ایجاد شد. رایحه شرقی یادبود ادای احترام به تاج محل در هند بود و کاملاً تکان دهنده به نظر می رسید. با ترنج ، لیمو ، ماندارین ، گل سرخ ، یاسمن ، اوریس ، وتیور ، هلیوتروپ ، اوپوناکس ، وانیل ، سیوت ، پرو حبوبات ، بنزوئین ، دانه تونکا و چوب صندل جهان را طوفان کرد و یکی از پنج بهترین است عطرهایی از همه زمان ها ، خیالی از بوی باغ های هند.

فانتزی بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز (که با "تکان دهنده" غریبه نیست) فانتزی یک تفریح ​​در جزیره است ، با میوه ها و گل های عجیب و غریب خانه تعطیلات خود را در هاوایی تداعی می کند. Escada Island Kiss عطری است برای او با گلهای گرمسیری ، گل های گیاهی و پرتقال تازه که مانند بیکینی مورد علاقه شما روی پوست می لغزد.

 

شادی پاتو

ممکن است امسال سفر به فرانسه دور از ذهن باشد ، اما او این خیال را با Patou Joy زندگی می کند ، که یکی از زیبا ترین نمادهای رایحه به حساب می آید و با گل یاس و گلبرگ های گران قیمت از Grasse ایجاد شده است. جت در آن سوی اقیانوس اطلس تا جایی که میلیاردرها در ریویرای فرانسه بازی می کنند.

 

 

 

بانوی فانتزی میلیون

لیدی میلیون از Paco Rabanne ، tres Français couturier ، یک گل سفید خیره کننده با نت هایی از شکوفه پرتقال و گاردنی است که مانند کریستال ها برق می زند. خشکی باشکوه چرم نرم و کهربا در ساعات پایانی شب باقی مانده است.

 

La Petite Robe Noir French Fantasy

زنان فرانسوی به شیک شیک بودن معروف هستند. بعد از همه ، این کوکو شانل بود که لباس کوچک سیاه را اختراع کرد. La Petite Robe Noire از Guerlain ، که از فرانسه به معنای "لباس سیاه کوچک" است ، عطر خیالی است که او برای شبانه روز به دست خواهد آورد ، حتی اگر شلوار عرق بپوشد. این گل های میوه ای شیک و شیک tres chic کمی دختر بدی است. این کار با یک گیلاس دلپذیر و قسمت بالایی بادام دلپذیر شروع می شود و با مژه شیرین بیان ، یک خامه چرم و یک چای دودی افزایش می یابد.

 

Si by Armani fantasy به ایتالیا

فرانسه ممکن است محل استقرار بسیاری از رایحه های خوب باشد ، اما یک ایتالیایی طول کشید تا عطر را به پاریس ببرد. وقتی کاترین دی مدیچی 14 ساله برای ازدواج با هنری دوم از ایتالیا به فرانسه نقل مکان کرد ، عطر ساز خود ، رنه لو فلورنتین را با خود آورد. قرن ها بعد ، ایتالیا هنوز به خاطر رایحه های خود معروف است. ایتالیا محل زندگی جورجیو آرمانی ، یکی از مشهورترین طراحان مد در جهان است. برای Fashionista perfumista ، فقط بگویید "si" (بله)… Armani Si یک عطر گل شیک و گرم و میوه ای است که دارای نت هایی از کاسیس ، وانیل و گل رز است که یک فانتزی است. احساس می کند انگار دارد روی فرش قرمز قدم می گذارد و برای پاپاراتزی ها ژست می گیرد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: